Kako da vas Google voli više u 2020.
Kada razmišljamo o optimizaciji sajtova u ovoj godini, trebalo bi u fokusu imati samo jednu stvar a to je što bolje korisničko iskustvo. To u praksi znači da Google želi da svojim posetiocima pruži što korisniju i relevantniju informaciju, do koje treba da stignu brzo i lako.
Čuvene ključne reči polako ustupaju mesto nameri pretraživanja. Namera koja se nalazi iza ključnih reči i fraza postaje veoma bitna i ako se sadržaj kreira u tom smeru sigurno će doći do većeg angažmana i boljeg rangiranja web sajta na pretraživaču. Pored namere, sadržaj bi trebalo da rešava konkretne probleme korisnika i bude lokalno orijentisan.
Optimizacija web sajta na brzinu učitavanja je takođe od suštinske važnosti za njegovu poziciju na Google, a granica je smanjena na 2 sekunde.
2020. će biti zanimljiva godina kako na polju web dizajna i SEO optimizacije, tako i u oblasti marketinga.
Ukoliko vam sve ovo deluje suviše komplikovano, naravno, ne morate zapamtiti ni reč. Poverite nam izradu svoje web stranice, uz šta ćete dobiti korisne i primenjive savete kako da što uspešnije promovišete svoje usluge i proizvode na poslovnom igralištu zvanom internet.